Training Communicatie in Telefonie

De Psychologie van Telefonie
‘People don’t care how much you know, until they know how much you care!

Met de komst van e-mail, WhatsApp en social media zijn we een stuk minder gaan bellen. Terwijl je telefonisch eigenlijk veel prettiger en effectiever met elkaar van gedachten kunt wisselen, dan via eindeloze mails over en weer. Je moet dan wel weten hoe je authentiek kunt aansluiten bij de communicatiestijl van je gesprekspartner en op welke manieren je deze positief kunt beïnvloeden.

Na de training…

  • Stem je door profilering beter af op de communicatiestijl van je gesprekspartner
  • Bewaar je -ondanks tegengestelde belangen- de harmonie in een (telefoon)gesprek
  • Raak je de juiste snaar, zodat de boodschap bij de ander landt zoals bedoeld
  • Neem en behoud je eenvoudig de regie in je telefoongesprek
  • Ga je beter om met weerstand en emotie in je telefoongesprek
  • Elimineer je eventuele ‘ruis op de lijn’

Deze training is door het NIVRE geaccrediteerd met 6 PE punten

  • Ruim 25 jaar ervaring
  • Gecertificeerd
  • Maatwerk
  • Flexibel
  • Persoonlijk
  • Topkwaliteit

beter telefoneren

beter corresponderen

beter communiceren

Offerte Aanvraag