Over Connectuition

Wie
Mijn naam is Claudia Camu en ik ben de trotse eigenaar van Connectuition.
Na ruim 15 jaar in de verzekeringsbranche te hebben gewerkt als schadebehandelaar, minnelijk overlegpartner, klachtenfunctionaris, leidinggevende en opleider, ontdekte ik het trainersvak en vond ik daarin mijn ware passie. Na enkele jaren met veel plezier in de functie van interne trainer te hebben gewerkt, ben ik in 2017 mijn eigen onderneming gestart en daar heb ik nog geen dag spijt van gehad! Naast trainer ben ik ook al ruim 25 jaar zangeres en tref je mij aan op diverse podia met grote bigbands, maar zeker ook in kleinere bezettingen.

Wat
Ik help bedrijven, instanties en hun medewerkers beter te worden in de mondelinge en schriftelijke communicatie op het gebied van onder andere telefonie, bedrijfscorrespondentie en communicatie op de werkvloer.

Hoe
Door middel van praktische maatwerktrainingen en dito coaching-on-the-job, help ik mensen om meer inzicht te krijgen in gedrag & communicatie. Ik maak daarbij gebruik van diverse theoretische modellen en deze combineer ik met mijn brede kennis en vaardigheden als ervaringsdeskundige, met als resultaat een optimaal leerrendement. Daarnaast geef ik advies op het gebied van bedrijfscorrespondentie en kan ik deze desgewenst herschrijven.

beter telefoneren

beter corresponderen

beter communiceren

Waarom
Communicatie en verbinding (of het ontbreken daarvan) hebben als een rode draad door mijn leven gelopen (lees hier het hele verhaal). Zo heb ik dan ook aan den lijve ondervonden dat, hoe beter je kunt communiceren, hoe gemakkelijker alles gaat en plezieriger je (werkende) leven wordt. Je (vak)kennis is namelijk pas van waarde als je deze positief, empathisch, authentiek en helder kunt overbrengen. Dan wordt er namelijk pas écht naar je geluisterd en komt je boodschap zonder ruis bij de ander aan.

Resultaten

  • Besparing van tijd, geld en gedoe (weet je wat miscommunicatie kost…?)
  • Geen onnodige telefoontjes of reply’s – alles in 1 keer duidelijk en overtuigend
  • Klanten voelen zich gehoord en begrepen en worden ambassadeur van je bedrijf
  • Minder klachten
  • Doelen worden sneller bereikt
  • Meer rust en plezier op de werkvloer

Onderscheidend

  • Geen hapklare brokken maar altijd écht maatwerk en topkwaliteit
  • Inspirerende en vooral praktische trainingen
  • Een gepassioneerde trainer met ruime en brede ervaring in de communicatie
  • Altijd van A tot Z contact met de trainer (snel, flexibel en persoonlijk)
  • One-stop-shop
  • Betrouwbare en gerenommeerde samenwerkingspartners
  • Optimaal leerrendement dus “money well spent”
  • Persoonlijke aandacht

Kortom: wil je geen massa is kassa, maar kies je liever voor (betaalbare) niche?
Dan kies je voor Connectuition, want Connectuition is beter.
Beter telefoneren, beter corresponderen en beter communiceren!

Let's connect!