Training Communicatie in Klachtbehandeling

Training Effectieve en Relatiegerichte Klachtbehandeling
‘Een klacht is gratis advies’

De meeste klachten ontstaan door een onduidelijke of onvriendelijke communicatie.  
In klachtbehandeling begin je dan ook op achterstand en is het nóg belangrijker dat je mondelinge en schriftelijke vaardigheden optimaal zijn. Een boze of teleurgestelde klant  kunnen ombuigen naar een tevreden klant is dan ook een pittige uitdaging, maar het geeft zo veel voldoening als het lukt. Voor beide partijen. Bovendien is zelfs gebleken dat klanten erg loyaal zijn aan bedrijven die een klacht zichtbaar serieus hebben genomen en naar tevredenheid hebben opgelost.

Na de training…

  • Ben je je bewust van je klachtenmindset 
  • Lees of beluister je een klacht doortastender  
  • Verwoord je je gedachten sterk en empathisch in woord en geschrift
  • Neem en houd je gemakkelijker de regie en stel je de ander open voor jouw argumenten
  • Raak je de juiste snaar om constructief in gesprek te blijven
  • (H)erken je emotie en weerstand, veer je hierin mee en bewaar je de harmonie  
  • Ruim 25 jaar ervaring
  • Gecertificeerd
  • Maatwerk
  • Flexibel
  • Persoonlijk
  • Topkwaliteit

beter telefoneren

beter corresponderen

beter communiceren

Offerte Aanvraag